chcieliśmy przekazać Wam kilka informacji na temat funkcjonowania JOPA Clinic w obecnej, kryzysowej sytuacji. Część z nich jest dla nas standardem, a część wprowadziliśmy w związku ze szczególną sytuacją.
Zmieniliśmy organizację pracy w naszej placówce, tj. od dnia 1.04.2020 r. pracujemy krócej, w godzinach od 8.00 do 19.00, a także w mniejszych, podzielonych zespołach.
Każdy pracownik JOPA Clinic przed rozpoczęciem pracy kontroluje i potwierdza informacje o swoim stanie zdrowia, a także wyposażony jest w środki ochrony osobistej rekomendowane przez Ministerstwo Zdrowia.
Przygotowaliśmy się na obecną sytuacją już wcześniej, kupując odpowiednią ilość leków, materiałów opatrunkowych i środków ochrony osobistej.
JOPA Clinic pracuje zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.
Przypominamy również, że wdrożyliśmy wszystkie niezbędne środki ostrożności i bezpieczeństwa, tak aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa, m.in.:
- Każdy Pacjent ma obowiązek dezynfekować ręce przy wejściu do naszej placówki.
- Personel monitoruje temperaturę ciała każdego Pacjenta.
- Zaleca się, aby każdy Pacjent posiadał własną maseczkę ochronną. W przypadku braku maseczki istnieje możliwość zakupu w JOPA Clinic.
- Prosimy Pacjentów o przybywanie na umówioną wizytę max.10 min przed ustaloną godziną, bez osób towarzyszących.
- Zalecamy utrzymywanie bezpiecznej odległość między Pacjentami, większej niż 2 m.
- Rekomendujemy regulowanie należności kartą płatniczą.
- Zachęcamy Pacjentów, którzy kontynuują leczenie w JOPA Clinic do skorzystania z teleporady.
Dyrektor Medyczny JOPA Clinic Michał Worek