- Administratorem Państwa danych osobowych jest Jopa Clinic Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Lubicka 53, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000702883, NIP 956-23-28-839 REGON: 36870421000000.
- W sprawie ochrony swoich danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pod numerem telefonu 600 100 936 lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w punkcie powyżej. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Dominika Bartosińska.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji świadczeń zdrowotnych (art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO, art. 9 ust. 2 lit. h) RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta).
- Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane następującym odbiorcom:
- podmiotom, bez których udzielanie świadczeń jest niemożliwe, tzn. firmom informatycznym oraz firmom serwisowym w zakresie programów komputerowych,
- podmiotom i instytucjom określonym przepisami prawa, w szczególności w art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta, w szczególności: podmiotom medycznym w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej; organom władzy publicznej uprawnionym do pozyskania Twoich danych w związku z prowadzonym postępowaniem oraz innym instytucjom, którym przekazanie danych osobowych przez Administratora wynika z obowiązujących przepisów prawnych.
- podmiotom i osobom upoważnionym przez Państwa.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Zebrane dane osobowe będziemy przetwarzać, co do ogólnej zasady przez okres:
- 20 lat – prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej, od dokonania w niej ostatniego wpisu;
- 6 lat – dochodzenie i obrona przed roszczeniami w związku ze zrealizowanymi usługami;
- 5 lat – na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, okres liczony jest od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
- 30 dni – w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym;
- Zgodnie z RODO przysługuje Państwu prawo do:
- Dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- Sprostowania (poprawienia) swoich danych,
- Usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- Przenoszenia danych.
- Zgodnie z RODO przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Zgodnie z RODO mają Państwo prawo wycofać zgodę na badanie oraz upoważnienie do odbioru Państwa dokumentacji medycznej lub uzyskiwania informacji o Państwa stanie zdrowia i udzielonych świadczeniach zdrowotnych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie danych jest warunkiem udzielenia świadczeń zdrowotnych. Podanie danych jest dobrowolne. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożnością udzielenia świadczeń zdrowotnych, chyba że zwłoka w ich udzieleniu mogłaby spowodować niebezpieczeństwo utraty życia, ciężkiego uszkodzenia ciała lub ciężkiego rozstroju zdrowia oraz w innych przypadkach niecierpiących zwłoki.
- Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Państwa dane nie są profilowane.
- Państwa dane mogą być przetwarzane ze względu na nasz uzasadniony interes, w związku z art. 6 ust. 1 lit. F RODO, w szczególności w sytuacji:
- dochodzenia roszczeń, obronie przed roszczeniami i obsłudze reklamacji,
- obsłudze przekazanych zgłoszeń i opinii,
- zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, w szczególności poprzez monitoring wizyjny,