Kto powiedział, że przy biurku nie można ćwiczyć? Znajdź kilka minut dziennie by poćwiczyć, nawet siedząc, a poczujesz się lepiej. Nasza fizjoterapeutka Ania przygotowała porady, dla wszystkich tych, którzy długie godziny spędzają siedząc przy biurku:

  1. Plecy trzymaj proste. Wyprostuj nogę w kolanie, ściągnij stopę do siebie przytrzymaj 5 s. Powtórz po 10 razy na każdą stronę.
    przy biurku0

  2. Spleć ręce za głową, łokcie rozstaw szeroko, wykonaj spokojny skręt tułowia w prawo i w lewo po 10 razy w każdą stronę.
    przy biurku4

  3. Wyciągnij prawą rękę w górę, lewą wciśnij w siedzisko krzesła, napnij mięśnie brzucha. Przytrzymaj 5 s. Zmień ręce i powtórz 10 razy na każdą stronę. 
    przy biurku2

  4. Spleć palce, unieś ręce nad głowę. Przytrzymaj pozycję 5s z napiętymi mięśniami brzucha. Staraj nie odchylać się do tyłu. Wyciągaj ręce w górę. Powtórz 10 razy. 
    przy biurku1

Pamiętaj aby ćwiczenia wykonywać delikatnie, nie wywołując bólu. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z fizjoterapeutą. 


Nasza strona www używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza zgodę na ich użycie.